Champions League : KVARTSFINAL !

http://www.youtube.com/watch?v=MpivThw6bYI


Jag tycker att det var en bra match och mycket spännande..

Barcelona ledde med 2-0 i andra halvlek. Sen började Arsenal kontra och spela mer fotboll sen vände de matchen till 2-2.

Det var mycket bra gjort av Arsenal men Barcelona har mer fördel än Arsenal eftersom de gjorde 2 bortamål och nu ska de spela hemmaplan missa inte !!

PS AVSTÄNGDA INFÖR NÄSTA MATCH : PUYOL (BARCA) , PIQUE (BARCA) , FABREGAS (ARSENAL)...

Hejdåå !

Kommentarer
Postat av: Omar

Jag tycker att straffen var lite överdriven, domaren dömer fel tycker jag!

Men en sak var asrolig när Francesc Fabregas skulle skotta så var han väldigt rädd, han andades jätte djupt. Jag själv skulle också ha blivit rädd, men tanken är om jag missar målet så kommer många att snacka skit om mig.



Men väldigt bra match!

2010-04-19 @ 22:36:49
URL: http://omme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0